.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیا وزیر نیرو هم رفتنی است؟

روز دوشنبه هفته گذشته، 25 بهمن ماه وزیر نیرو با حضور در بین نمایندگانی که به عملکرد وزارتخانه وی معترض بودند، تلاش کرد تا آنها از استیضاح خود منصرف کند.

به رغم اینکه قصد وزیر و برخی نمایندگان این بود که به نوعی نمایندگان را از طرح خود منصرف کنند، برخی از امضاء کنندگان این استیضاح، این نشست را تنها برای این دانسته اند که وزیر از دلایل استیضاح آگاه باشد تا بتواند در روز استیضاح با اشراف بیشتری به دفاع از عملکرد خود بپردازد.


این گزارش حاکی است، در این نشست، صحبتی درباره استیضاح و پس گرفتن آن نشده است و استیضاح هم اکنون برای اعلام وصول به نایب رییس مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.

گفتنی است، پس از آنکه بر سر استیضاح بهبهانی اختلاف نظرهایی ایجاد شد، بیست نفر از پنجاه نماینده امضا کننده طرح استیضاح وزیر نیرو با یکدیگر هم قسم شده اند که به هیچ وجه امضای خود را پس نگیرند تا دومین وزیر کابینه دهم برای پاسخ به موارد استیضاح به صحن بهارستان قدم بگذارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 اسفند 1389
این اقای وزیر نیرو وزارتخانه مطبوعش را به پاتوق و انجمن کاریابی برای وابستگان مشاورین رییس جمهور و خانواده وزرا تبدیل کرده مثلا 3 تن از معاونینش از برادران ثمره هاشمی مشاور رییس جمهور هستند !! و برادر اقای محصولی وزیر رفاه هم قایم مقام ایشان می باشد و بسیاری از سایر وابستگان از ما بهتران بدون حتی 1 روز سابقه تحصیلی و فنی و تجربی لازم در سمتهای تخصصی این وزارتخانه بکار گرفته شده اند !!! در بی کفایتی این وزیر همین بس که در پی جابجایی بی مورد مهندس امینی مدیر کل موفق شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ( که منصوب خودش بوده و از مدیران خوشنام و متخصص بومی استان گیلان ) توسط برادر مشاور رییس جمهور و رییس ابفای کشور با فردی غیر بومی از استان خراسان شمالی در مقابل 2 نامه کتبی و اعتراضهای مکرر مجمع نمایندگان گیلان در مجلس گفته بود من نمی توانم به معاونم تکلیف کنم چون برادرش فردی بانفوذ است لازم بذکر است پس از این تغییر مدیریتی وضعیت شرکت ابفای گیلان بشدت بحرانی و کلیه پروژه های چند صد میلیاردی و حیاتی این شرکت کاملا تعطیل شده !!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.